Dilaraanl Happpm ben de oğlumun ismini Karan koydum 🥰 Edebiyat öğretmeniyim. Karan ismi karanlığı çağrıştırmıyor :) daha güzel isim bulanlar cocuguna daha güzel ismi koyabilirler. Sağlıkla büyüt bebeğini canım benim 🥰