Agg0207 Happpm kesinlikle Eymen bence çünkü karan karanlığı çağrıştırıyor anlam olarakta Eymen bence daha iyi ama çok yaygın kullanılan isimler ikisi de okullarda özellikle eymen çok var
Merveftm Happpm oğlum olsaydı karan koyacaktik çok nettim çok seviyorum bu ismi. Simdi eltimin oğlu olucak oda eymen koyuyor o ismide çok beğeniyorum. Birazda isim analizi seviyorum araştırmayı ona yönelik bakarak tercih etmistim
Happpm zeynozey eymen daha uğurlu daha bereketli sağ tarafta olan Karan temiz masum katkısız sözünün eri yiğit
Kayaozge Happpm Bence karan 🤗benim de oğlum oldu karan koyduk 🤭yani eymen çok duyulan bir isim artık.. Karan en azından kulağa da değişik geliyor tabi seçim sizin 🌻
yesillimonn Happpm Yanlış anlama canim ama eymen ve karan artik şart olmuş bir isim gibi oldu burada da etrafimda da ya eymem ya karan🥴 Daha güzel bir isim olabilir bence.
e_dmr Happpm aminn inşallah, 2.bebegimde erkek olsaydi Aziz istemistim , ama kızım olucak , Hayırlısı 🫠
cansbade Happpm karan bence, eşimin ismi kaan keske kabul etsede bende karan koysam hem ona uyumlu hem değişik bi isim eymenden daha tatlı bence