Sevvalllll42 Cicekdeniz12 e nabızdan bende kontrol ediyordum canım ama çıkıp çıkmadığını anlayamadım çünkü sadece doktor görüyo ama orda ikili tarama testi yaptırdığım gözüküyodu tabiki