Merhabalar ben bugün test sonucu için gittim beni normal ultrasona aldı baktı çocukta arkasını dönmüştü cinsiyet göremedik ikili tarama testini elime verdi testiniz temiz çıktı dedi yolladı detaylı ultrasondan bakmıyolarmı normalde tecrübeli anneler yazsın lütfen