Birannee1 hamileliğimde dikkat etmem canım Kilo almayıda dert etmem Doğumdan sonra hemen veriyorsun 🫣Bebişler durmuyor uykusuzluk halsizlik iştahsızlık oluyor 6 aylık olunca dahada artıyor enerji oranın birde her emzirmede 500 gr veriyorsun,Sadece gece yemek yemem Zaten rahatsız ediyor ,Az ve sık beslenen biriyim şuandada aynı devam ediyor Tatlılarda aşırıya kaçmam hamilelik şekeri için oda çıkmasın diye Ekmekte yerim ama çok fazla değil zaten hamileliğindede karnın büyüdükçe nefes alamıyorsun yemek yemen zor oluyor🌸