Kaderazrk bırakmak zor evet benim yoğun bylantim vardii oyuzden birakabildim sanırım 6 aydır hiç içmedim şimdide içmek istemiyorum içmeye niyetimde yok ama neden böyle oldu anlamadım .sizde üzülmeyin birakamayan çok insan var stres yapmayın inşallah sağlıcakla alicaz yavrularımızı kucağımıza zor keşke hiç baslamasaydik