aliasbyz Ben yaptırmıcam bu ikinci bebeğim. İlk gebeliğimde özendim o zamanın piyasasıyla biraz pahalıya kaçan keçeli bebek magnet yaptırmıştım sadece yakın çevreme 30 40 tane falandı. Ne zaman birinin evine girsem buzdolabına bakıyorum benim hediyem yok. Değer vermiyor kimse böyle şeylere bizden başka. Sadece masraf oluyor bize, çikolata da yaptırmıcam yaz ortasında erir zaten. Yardımda bulunurum bebeğim adına faydası olur en azından