Bende 50 adet çikolata yaptırdım gerçi 5 6 si şimdiden bitti tadı güzeldi 16 tane de magnet yaptırdım tüylü isimli sadece yakın tanıdığıma verecem çok kişi gelmicek kim hediye verirse ona veririm diye düşündüm o kadar para vermişim sonucta 😂😂magnet hediyeyi de isimli kapı süsü yastık vs yaptırdım