Ilaydaile Nida39 merhaba canım 23+6yım biz hazırlıkları yaptık sayılır her ay yavaş yavaş alıyoruz kalanları bu ay park beşik aldık geçen ay kıyafetlerini aldık şükür oğlumuzu bekliyoruz artık 😍
Sebahat42 Nida39 bizde kızımla 21 olduk dogum nezamana dıyor doktorun cnm ben devlete gıttıgım için bişey sölemıyor
guliz35 Nida39 cok mu erken baslamisim ama 17subattan sonra dogum bekliyoruz d3di doktorum 10 mart 40.haftam ☺
HaticeElmas Bizde 20+1 olduk ben daha hiç bişy almadım bebeğime çnkü bizimki nazlı cinsiyetini tam ögrenmdk 🤔🤔ama teyzeleri hergün bişyler getiriyor 😍şimdiden doldu dolabımız 😊
Buglembetul Emell katılıyorum size çok haklısınız sonuçta hers y bizim için rabbim kötülük göstermesin hicbirimize
Selim_Alparslan Nida39 22 haftalığız oğluşumla 👶🏻 Herşeyi tamam sadece bebek odası ve taşıma araçları kaldı 🤷🏼♀️