Efuli53 Nida39 bizde 20+4 olduk oğlumla ❤️ Biz herşeyini aldık 😂 biraz sabırsızm. Geriye ssdece deterjan sampuan kremler ve bez kaldı. Giysi battanıye bebek arabası küvet ıvır zıvır bitti
yyhulya gamzedenizz benim hoşuma gitti disney in ürünlerini aldım 2li zıbın 2li pijama altı 2li önlük hepsini takım yaptım 😍 2 paket sleepy nin alt açma örtüsünden aldım bi de battaniye aldım
Ecesrtozsk 19+4 ile martın en son annelerindenim galiba mart sonu nisan başı görünüyor minik kızımla kavuşmamız🙏🏻🙏🏻😍😍
pitircikannesi1 NKiraz aynıyız canım bende 21+4 kızıma ve oğluma hamileyim 😊 ben alışverişe başladım çoktan çoğu şeyleri hazır sadece beşik araba ve bebek bezi almadım 😁
Asii Nida39 bizde 21+4 olduk cinsiyeti henüz netleşmediği için sadece ıslak medil aldım şimdiden stok yapayım dedim😂
Hs4523 deletedmom893 ben 24 haftalık oldum 8 Mart da 40 haftam doluyo diye hesapladım ama sizin nasıl 1 mart🙄
deletedmom893 Hs4523 benim normal Doğum yapmam pek mümkün görünmüyor sezeryanla olduğu için 14 gün erken oluyor
deletedmom893 Hs4523 zaten bende normal Doğumu istemediğim için doktorum sezeryana göre hesaplıyor yani
Hs4523 Nida39 Benimde Mart başı Doğum 24 haftalık olduk🤰 Kıyafet hiç almadım neredeyse ama bakım malzemesi ıslak mendil bi kaç paket bez ana kucağı fln aldım Aralık sonundada kıyafetlerini toplu olarak memleketten alcam