Servikal o kadar ishal olmadım günlerce canım sürekli ishalde olmadım sadece o magnesieyi içtiğimde oldum ishal genelde onun dışında ben hep kabızdım ama ishalsen o ilacı içmeyi bırak süreklide içme zaten bende sürekli içmiyorum ishalin nedeni o ilaç olabilir bilgin olsun ishal zannetmiyorum bebekte öyle bir şey yapcağını ama pek bir bilgim yok bu konuda canım