meliiisoz Servikal duphalac benimde hiç etki etmiyordu magnesie kullandım o da ishal yaptı genelde bu seferde ishalden karnım ağrıdı beni hamilelikte en çok zorlayan karın ağrısı kabızlık oldu gerçekten🥺
meliiisoz Tusemciiim ahahha gazada böyle bir çözümün var mı canım onuda artık içimden dışarı atmak istiyorum ahhaha
meliiisoz Servikal magnesie artık içmiyorum canım çok zorda kalmadıkça ishal yapıyor beni tek içiyorum iki içmiştim bir kere çok zorda kaldığımda
Balbebek012 meliiisoz Hangi magnezyumu kullanıyorsun ben 27 haftalığım 17,18 de kasık bel ağrım başladı doktor magnezyum yazdı ama hala ağrılarım var bazen adım atamaz oluyorum
meliiisoz Balbebek012 magnorm kullanıyorum günde iki kez bir sefer kullandığımda banada yeterli gelmiyor maalesef
meliiisoz Tusemciiim kuzum zaten hareketsizlikten oluyor riskli gebelik 15. Haftamdan bu yana yatıyorum yürümeyi unuttum🥺
Tusemciiim meliiisoz Owww elma kompostosu yaptır eşine, yada çayın içine petibör bisküvi batırıp ye 🫠
meliiisoz Tusemciiim kayısı içiyorum elmayıda deneyim canım şekerli suyu önerdiler rezene falan denedimde ne yaptıysam gaz peşimi bırakmadı😥
Servikal meliiisoz canım sen sürekli ishaldin diye bebişte kilo kaybı olmadı demi 2 gündür lavabodan çıkmıyorum gece bile kalkıyorum ishalim gidiyor.Kabız olmaktan iyidir gerçi dikişlerim ağrıyordu artık
Dilsay Duruomur Ben magvital kullaniyorum canim.Gece uyurken giren kalca agrilarimi ve karnima buyuk abdestime vuran o siddetli sancilarima iyi geldi ☺️
Gizemlibirisi Magnezyum icemeyenler made suyu içsin o da çok iyi geliyor.ben günde bir maden suyu iki magnezyum içiyorum iyi geliyor.yoksq kramptan yatamiyorum