Oyakubra hem kız hem erkeğe koyulan bir isim ama kesinlikle sadece kız ismi falan değil nereden çıkarıyorlar ✋🏻 benim de oğlum olacak Ömür ismini istedim ama eşim kabul etmedi bence çok güzel şık ve her yaşına uygun bir isim ☺️ Tavsiyem tek isim koyun yanına bişey eklemeyin ☺️