Burnumageliyoduslkmsn Gerçekten pes moderatör bile olsalar bence buna hakları yok benimde normal yorumlarım silinip duruyor arkadaşlarla gülüp eglendigim bence moderatörler değişmeli çok sacmaladilar @NaimeYilmaz el atmalı çünkü çok müdahale var
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Esraliiii bende yazdım bunu büyük bir ihtimalle şikayet etti konuşmayı ve öyle okumuşlar
Esraliiii Durubebegim yardım isteyen kadının tarismasi ne diye kilitlendi onuda anlamadım o konuyu da anlamdım hemen kocası nasıl tutuklandı gözaltı olsa anlicam da tutuklanma garip geldi
Hallerimvarbenim Esraliiii Asko yeni bi hesap geldi bize salladı bizim yorumlar da gitmiş kadının yorumlar da hakaret falan da yoktu yani gel senle de ilgileneyim Asko demiştim sadece sksksjsj
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Durubebegim demek ki şikayet edilince girip okuyabilirler bildirilmeden göremezler bence ama moderatör açıklama yaparsa daha iyi anlarız
Durubebegim Esraliiii evet karşılıklı ama her ne olursa olsun hiç bir şekilde mesaja girmeye hakları yok bence
Papatyaaaaaa Durubebegim öyle bir şey mi varmış? Mesaj içeriğini okumak hiç etik değil. Belki ben en özelimi paylaşacağım.
Esraliiii cahilelafanlatamazsinyorulmaa evet bir sürü olay oluyor banada açtığım konudan ihtar verdi bir tanesi aşırı sacmaydi
Durubebegim Esraliiii mesela gece bir post vardı iki defa kilitleyip açtılar bir konu açılıyor on defa etiket değişiyor