beniminikuzum08 Selam kızlar 27+4 deyiz ben gibi hem şekeri olup hemde suyu az olan arkadaşlar var mı? Süreç nasıl ilerledi ne yapmak gerekiyor erken doğum düşüncesi beni mahvediyor bebeğim daha çok küçük
tlhmrv beniminikuzum08 canım bnmde 28 haftada hem su azdı hem şeker vardı 5 gün hastanede yattım serum verdiler sürekli ve su normal değere geldi
CmreKsidar beniminikuzum08 şekerim sınırdaydı diyet önermişti doktorum suyum azdı ben 36+6 da doğurdum zaten sadece günde 3 litre su içiyordum.
beniminikuzum08 tlhmrv benide haftaya kontrole çağırdı havuç suyu falan iç dedi ama 2 gündür içiyorum bir yandanda korkuyorum. Şekeriniz nasıl seyrediyordu. Bu arada şimdi kaçıncı haftadasınız ve suyun azalma sebebi ne idi
Aysecan0335 beniminikuzum08 bu değerlere mi şeker teşhisi kondu bende takip ediyorum da bu seyirde hep değerlerim kafam karıştı şimdi
Seydaaylin beniminikuzum08 bu değerlere göre şeker hastası değilsiniz ki her 150 yi gören şekerim var diyor . normal bir insan da bazen 150-160 küsürü görebilir su azlığı genelde az sıvı tüketimindeen başka sebeplerden de kaynaklanabilir genelde deveci armudu da öneriyor lar
tlhmrv beniminikuzum08 havuç suyu şeker varken içilmez içme dikkat et şeker yukselligide çok tehlikeli.. sebep yok ama aşırı sıcaktı o zmanlar çok terlyodum doktora ondan olabilir mi dedim olabilir vücut su kaybediyor demişti serum iyi geldi banada erken doğum olabilir diye ciğer gelistirci vs yapacaklardı gerek kalmadı serumdan sonra bidaha azalmadı.. 36+5 d bebeğim dogdu tansiyon yüzünden simdj 2 yaşında çok şükür şimdi ikinciye hamileyim..
beniminikuzum08 Aysecan0335 canım basma ilk önce 50 Mg lik yükleme yapıldı sonuç 155 çıktı sonra 75 lik yapıldı ondada açlık 87 1. Saat tokluk 167 2. Saat tokluk 133 çıktı. 1 saatin yüksek dedi diyet verdi. Diyet yapmış halim bu değerler yani yarın dahiliyeye götürmem sonuçları 1 hafta ölç demişti
Aysecan0335 beniminikuzum08 hee anladım canım benim şeker yüklemede bişey çıkmadıda aradan biraz zaman geçti bebiş 2 hafta öne geçti kontrol amaçlı takip ediyorum değerler seninki gibi oluyor da randevum yarın ondan biraz korktum acaba sıkıntımı var diye aMa sınıra yakın diyebiliriz değerlerimize şuan için
beniminikuzum08 Seydaaylin yani inşallah değilimdir bende çok isterim olmamayıda şeker yükselmesinde yüksek çıktı ama niye diyet verdi doktor o zaman
cennetinsusu beniminikuzum08 Şekeriniz var evet. Diyete uyduğunuz için yükselmiyor. Diyete uymadığınız zaman yüksek çıkar zaten. Benimde sizinki gibi çıktı şeker yükleme sınırda dedi ama önemsenmeyecek bir rakam değil dedi. Kaçamak yaptığımda 200ü bile gördüğüm oldu. Diyete uyduğunuz sürece sıkıntı olmaz ama havuç suyu şekeri yükseltir dikkat edin.
beniminikuzum08 cennetinsusu havuç ve süt içtikten 1 saat sonra ölçmüştüm 117 çıkmıştı sıkıntı olur mu sizce acıkxası şuan önceliğim suyun artması oldu ne bilim
cennetinsusu beniminikuzum08 O zaman sıkıntı yok. 140 geçmemesi yeterli. Demek ki havuç sizde yükseltmiyor 😌 üzerine sütte içtiğiniz için dengelemiş olmalı
beniminikuzum08 CmreKsidar o zaman suyun azalması şekere bağlı değildi. Nasıl çıkıyordu sizin değerler peki
Aysecan0335 beniminikuzum08 valla şöyle söyliyim 2 haftadır tatlıymış makarnaymış hunharca yiyen ben yemiyorum ama diyette yapıyorum sayılmaz dikkat etmeye çabalıyorum diyelim :) aksine daha çok yiyesim geliyo :( psikolojik heralde
CmreKsidar beniminikuzum08 şekerin değeri mi ?hiç hatırlamıyorum desem bi defterimde yazıyordu istiyorsanız yarın bakayım şimdi bebemi uyutuyorum