aycicegi22 canım bunu bilmiyorum işte ben Gebelik takibi için abdullah hocaya gidiyorum ,Ama şöyle diyim arkadaşımı götürdüm Arkadaşıma tedaviye başlıyacaktı önde Folikasit yazdı kullan dedi Adet olduğunda gel dedi eşinle beraber Arkadaşıma rahim filimi eşindende sprem testi istedi ama deprem olunca hepsi durdu,Bütün illerin tıp hastanesi aşılama ve tüp bebek yapar ama Doktorun ilgisini malasef her hastanede bulamazsın Abdullah hoca bu konuda çok farklı Maşallah dediğim gibi özellikle tüp bebek ve aşılamada üstüne yok gelen hastalarıyla konuşuyorum hepsi diyorki ya ilk aşılamada yada 2 cide oldu tüp bebekte direk oldu hep olumlu konuşuyorlar İnstgramında varsa doc.dr.abdullah tok yaz sayfssından bak