aycicegi22 benim doktorum abdullah Tok Tıpta Ben normal gebeyim,Ama kapısını bir gör hep aşılama tüp bebek ,özellikle tüp bebek aşılama anne adaylarıyla o kadar güzel ilgileniyorki umutlu ve psikolojilerine dokunuyor Ve çoğu hastasıda hem ilk yada 2 cisinde hamile kalıyor kuzenim bana önermişti Kuzenimin gitmediği il ve maraşta doktor kalmamıştı bu doktorun üstüne tanımam diyor,Birde murat bakacak varmış ama özel muayanesi varmış bence gerek yok Abdullah hoca varken