Dilekata123 preg_tug Defalarca nst ye girdim sancın var mi diye bakılıyor kalp atışları dinleniyor bebeğin onun dışında acı yok sancın varsa o çıkıyor cihazda hepsi bu
AhmetBetulKubra hulyaakgn34- sürülüyor. 3 yıl arayla iki doğum yaptım. İkisindede defalarca ve farklı yerlerde nst çekindim hepsindede sürüldü. Sadece toco çekilecekse sürülmüyor. Nst ve toco çekilecekse nst probuna jel sürülüyor.
Tubabebe preg_tug sancı vermiyorlar karnına kablo gibi birşeyler bağlayıp sancın var mı yok mu diye bakıyorlar o da acıtmıyo ztn
cnarinannesi preg_tug nst bir cihaz karnına lastikle bağlanıyor bebeğin kalp atışı olduğu noktaya koyuluyor acıyla alakası yok
preg_tug Arkadaslar:)) hepinize cok tesekkür ederm valla ilk gebelikte gebelik cahiliyim resmennn:)) icimi rahatlattınız sevgiler