Nst acıtan bişey değil sancıda verilmiyo. Sadece sizin sancınız olup olmadığını ve bebeğin kalp ritmini ölçüyo. Tek rahatsız edici yanı 20-30 dk arası çok fazla pozisyon değiştirmeden yatarak beklemeniz. Bide jel sürülüyo ultrasonda olduğu gibi. O kadar.