Ben tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım5. Haftada aynı sekılde şiddetli kanama ıle hastaneye gıttım keseyı görmemize 3 gun vardı doktorum düşük yada dış gebelik olabılır dedı kanama alanı oldugu söylendi. Beta degerim takıp edildi once Bı düşüş sonra tekrar yukseliş olduçarsamba gunu keseyı gördük1 hafta sonra tekrar gıdecegım bebek buyuyorsa sıkıntı yok büyümezse operasyon ile almamız gerekecek yada bu 1 haftalık sürecde kanama artar agrı sancııle düşürebilirsin de dedi proluton deport kalçadan gobekden progesteron bıde fitil kullanıyorum o kadar korkuyorum ki