GozdeKB Benim 6.haftada başlamıştı bir tek kanamayı o zaman yaşamıştım daha sonrası lekelenmeydi bir de 13.haftada yaşadım o zaman çok korkmuştum ama rabbim korudu o zamandan beri progestan ve pruluton kullanarak bu zamana geldim şuan 20 haftalığız, hala önlem amaçlı progestanı ağızdan alıyorum fitil olarak çok uzun süre kullandım artık yanma ve akıntı yapıyordu malesef ama şuan ne bir lekelenme ne kanama alanı hiçbir şey yok progestanı ve iğnenizi düzenli kullanın ve de en önemlisi istirahat edin sabredin sabredin geçiyor inşallah 💓🙏