Eyll_lna Neslihan5521 Aselin çok güzel bir isim olduğunu biliyorum yeğenimin adı oda yeni doğdu o koyduğu için koyamadım😏
Neslihan5521 Eyll_lna sağlık olsun sizin için inşallah güzel istediğiniz isme karar verirsiniz kulağına okumakta nasip olur isimlerini 🤲🏻🤍🤩
Papatyaaa__ Eyll_lna Şahinde güzelmiş🩵 ben kıramadım dedim istiyorsa olsun büyüktür aslında kötü bi isimde değil ki kavga çıkarayım veya bi sorun yaratayım
Eyll_lna Papatyaaa__ bende de Ali kötü bi isim değil bende senin senin gibi kırmaz koyardım Yanınada ismi bulurdum bitane tartışmaya ne gerek var
Papatyaaa__ Eyll_lna aynen öyle bende Alinin yanına sevdiğim ismi uydurdum ne onu kırmadım nede kendi sevdiğim isimden vazgeçmedim böyle daha iyi🥲💙
Amineazra Eyll_lna evet ya hiç kimse de duymadım görünce içim ısındı çok beğendim maşallah Rabbim nazarlardan saklasın 🥰
Betus16 Eyll_lna ben rüyamda kız bebek emzirdiğimi gördüm Defne diye seslendim Haftada kız olacağını söyledi doktorum. O yüzden Defne koyacağım ismini adıyla geldiği için ❤️🤭🫶
262223-- Eyll_lna kızım olsaydı annemin adını koyacaktım inci 🌸 oğlum oluyor 😂💙umut efe olacak rabbim nasip ederse inşallah
Papatyaaa__ Eyll_lna Amin İnşAllah Rabbim tüm annelerimizin sağ salim evladını kucağına almayı nasib etsin🫠
Amineazra Eyll_lna almina da benim kuzenimin ismi bu arada dayım vermişti ismini 🙂 sakin kibar bir kız çocuğu annesine babasına saygılı