262223-- Eyll_lna kızım olsaydı annemin adını koyacaktım inci 🌸 oğlum oluyor 😂💙umut efe olacak rabbim nasip ederse inşallah
Amineazra Eyll_lna almina da benim kuzenimin ismi bu arada dayım vermişti ismini 🙂 sakin kibar bir kız çocuğu annesine babasına saygılı
Betus16 Eyll_lna ben rüyamda kız bebek emzirdiğimi gördüm Defne diye seslendim Haftada kız olacağını söyledi doktorum. O yüzden Defne koyacağım ismini adıyla geldiği için ❤️🤭🫶
Papatyaaa__ Eyll_lna benimki erkek olduğu için malesef koyamadım😁 ama Linada sevdiğim isimlerden bi tanesi bence çok güzel ve çok hoş😊🥰
Papatyaaa__ Eyll_lna Ali yi kayınpederim istedi kıramadım ikinci isim olarakta benim sevdiğin isim Hafiz 💙🫠 yani Ali Hafiz😍🩵
Papatyaaa__ Eyll_lna Şahinde güzelmiş🩵 ben kıramadım dedim istiyorsa olsun büyüktür aslında kötü bi isimde değil ki kavga çıkarayım veya bi sorun yaratayım
Neslihan5521 Asel inci ye karar verdik aselin anlamı çok güzeldi dayanamadım iki isim yaptık asel anlamı cennetteki 4 ırmaktan birinin adı asel bal ırmağı diye geçiyor 🥹🤩🤍
Eyll_lna Neslihan5521 Aselin çok güzel bir isim olduğunu biliyorum yeğenimin adı oda yeni doğdu o koyduğu için koyamadım😏