YuvarlanamayanPaanda Miracleee malesef canım dün bende yapıp negatif gördüm geçen ay bir kimyasal yaşadım adetime 5 gün var inşallah gecikme olursa dene birde bende öyle yapacagım
Miracleee YuvarlanamayanPaanda canım geçmiş olsun. Benimde iki kimyasal oldu Eylül ve ekimde üst üste. Bu ay da tedaviye başlamıştık. Rahim filmi edildim 2 hafta önce. O yüzden nedense umutlandım. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah sende hamilesindir 🤲😍
Hevii Miracleee var gibi gözüküyor, iki gün sonra test yap eğer varsa daha belirgin gözükür, bide ilk 10 dk da filan çıkmask önemli. 30 dk dan sonra bakılmıyor zaten
PrensesAnnesi- Gölge gibi var canım ama çok çok erken yapmışsın sabırlı ol bekle hayatım strese girme eğer bebiş varsa bile onu da strese sokma hayatım
Miracleee PrensesAnnesi- tamam canım sakinim hayırlı ile vardır inşallah. Bekleyen herkesle beraber bu ay bu mutluluğu yaşarım bende inşallah.
Miracleee Elifkskl bende gördüm canım da kendimi kandırmak istemiyorum. Hayırlısı olsun. Bende yıllardır test yapıyorum olmayınca hiç böyle çıkmamıştı
Miracleee Lavinyaa8 yarın eşim sperm testi verecek belki bende kan testi yaptırırım. Hayırlısı olsun inşallah