Adete 7 gün varsa , eğer hamileyseniz bebek tutunalı daha 2 gün olmuş . Henüz vücut beta hormonu salgılamıyor . Test yapıp boşa kendinizi stresten sokmayın bebişler stresten çok etkilenir . Sizi çok iyi anlıyorum . İnşallah tez vakitte güzel haberler alırsınız