aybarsaybuke Canım benim şöyle oldu. 21 inde doktora folik asit yazdırmaya gittim muayane de oldum. Polikistik over var bende. Doktor çatlamak üzere yumurtan var değerlendir dedi o ara ovülasyon yapıyorum en koyu gün o gündü ama pik değildi. Bende 21 23 26 değerlendirdim. Doktor bi ilaç verdi devlette hiç içime sinmedi. Gitmek istediğim bi doktor vardı özeldeydi ama gebelik yok diye para vermek istemiyordum. 27 sinde ona gittim ilacı sormak için bir de muayane oldum. Yumurtan çatlamış vs dedi. Bana folik asit ve duphaston verdi. Gebelik varsa tutunsun 6 7 sinde test yap regl olursan da gel dedi. Ben dayanamadım 30 unda test yaptım üstteki 30 undaki alttaki 1 nisanda ki testim bu arada. Damlatır damlatmaz çizgiyi gördüm gittim kan verdim 30 unda negatif 1.20 1 Nisan da daha belirgindi 12.58 pozitif çıktı. Sonra 1 hafta kan takibi yaptım 11 inde keseyi gördüm, 24 ünde kalp atışını duydum çok şükür. Bugün 8+5 iz Allah’ın izniyle yarın kontrolümüz var. Tek dileğim sağlıkla devam edip sağlıkla kavuşmak. Rabbim istiyen herkese tez zamanda sağlıkla nasip etsin. Ben bittim dediğim yerde Rabbim yettim dedi bana mucizesini verdi🥹🤲🏻❤️
