Nisaiste ben testi pozitif gördükten 2-3 gün sonra yerleşme kanaması yaşadım kanama dediğimde bir gün birkaç damla kan geldi o kadar.
Ama mantıken testte negatif çıkıp yerleşme kanaması olmaz. Çünkü rahime yerleştiği için kanama oluyor rahime yerleştiğinde de yumurta çoktan kana geçmiş oluyor değerler