32+2 yiz. İlkinde başıma ne geleceğini bilmiyordum 😀 bunda biliyorum daha çok korkuyorum. Sezeryan doğumum çok şükür ilki çok rahat geçmişti. 2. Gün ayaklanmıştım . Tek korkum o ameliyata giriş arkamda ilk çocuğumu bırakmak 😓
Hepimiz sağlıkla sıhhatle alalım inşallah. Bol bol dua edelim birbirimize . Normal doğuranlar tek avaz da , sezeryanlar da acısız şekilde geçirsin bu süreci 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤍🤍🙏🏻