Cicegim38 her asker öyle değil işte,bazen görünce çok üzülüyorum 5 yıl oldu sureklı görevlerde artık bıktık aile ortamı yok,uzaklık mesafe böyle gidiıyor sureklı doğuma gelir inşallah 🙏 az günüm kaldı o da cok duramaz zaten geri gider. Yine de umudunu kaybetme ☺️ biz de kendi evimizde ailece çay içebileceğimiz zamanlar gelecektir inşallah 🙏