Aleyizzet03 Bende urfadayım eşim burda görev yapıyo eşim sürekli çalıştığı için sıkılıyorum varsa birileri konuşmak isterim
2609nrgl Aleyizzet03 ahh bende çok sıkılıyorum Samsun dayız bizde 24/24 çalışıyor zaman sanki hiç geçmiyor eşim yokken 😏
Nurr_22_22 Aleyizzet03 eşim Irak’ta ben ailemin yaninda şükür dogurdum 3 ay oldu ama böylesi de zormuş 😏
Ege12 Aleyizzet03 ah o biri ben yurtdışı görevde 🤷♀️ 36 haftalık gebeyim doğuracağım eş yok yanımda hala
Esra_0023 Benim eşim taksici ama gece çalıştığı için bende çok sıkılıyorum sabah gece geliyor gelince hemen uyuyor işe gidene kadar ama bazen bende çok sıkılıyorum dün akşam gitti sabah gelmedi sanayiye gitti sonra işe inşallah sabah gelir gece çalıştığı için çok sıkılıyorum ve özlüyorum tabi sizin durumdan çok farklı ama insan arada vakit geçirmek istiyor eşi ile
Eminedmghcgllr Benim esimde asker haftasonlaro bile calisiyorlar.hastayim adam daja kendine vakit ayiramiyor ama hiç bakamiyor asiri kotu bir durum.sabahtancaksama kadar yatiyorm kendi kendjme vakit oldurmeye calisiyorm ama cok zor
minikoglumuz Van’dayiz hamileligim için Ankara’ya geldim bende inşallah mani kader olmazsa haftaya doğuma gelecek eşim 27.haftamdan beri hamilegim onsuz geçiyor. Meğersem herseyim oymuş sagolsun her işime koşardı. Rabbım iyi insanlarla karşılaştırsın herkesi .
Hasret5506 minikoglumuz amin amin bende ankaradayim eşim asker ama uzman değil oda Ağustos sonu gibi gidip ancak gibi gelecek tam doğuma
alyapoyraz Aleyizzet03 valla canım urfalilar kızmasın ama bende Urfa’da sıkılıyorum mersinden buraya taşındık üç sene önce çok bı sosyallesecek alan yok bende tek çıkmak istemiyorum esimlede çıkmam için izin gününü beklemem lazım yani tek vakit geçirilecek bı şehir değil Şanlıurfa 😔hangi semtte oturuyorsun Karaköprüdeyim ben yine burada vakit geçirilecek bı kaç yer var
Smlaa Aleyizzet03 ben biraz şanslıyım o konuda ailem le aynı sehirdeyiz eşim nobeteyken ben aileme gidiyorum
Ege12 Smlaa bacım sen her konuda şanslıymışsın 🤷♀️ bizde memlekete görev yapıyoruz ama eşim ben bildim bileli uzakta, görevde ailem yanımda, ama sen hem eş hem aile yanında olma bambaşka ☺️
Cicegim38 Aleyizzet03 benim eşimde deniz astsubayi gorevde evleneli 2 seneyi devirdikk toplasan 1 ayimiz birlikte gecmemistir hamileyim annemlerin yanina geldim tek canim sıkiliyor bisey felan olur diye gorevde kendisi gelemez diye canimizdan bezdiriyolar resmen hicbir aktivite yaoamiyosun yatiyom sabah aksam
Ege12 Cicegim38 bende memlekete görev yapıyoruz Malatya da, evimde kalmıyorum deprem oldu zaten allahtan annemler yanındaydı,yurtdışı görevinde kaç aydır ortada da yok doğuma da az kaldı sayılı günler, annemler olmazsa çok perişan olacaktım
Cicegim38 Ege12 kiz valla bende hamileligimde yoktun bari doguma gel diyorum elimde olan bisey deyil diyo cok uzuluyorum gercekten hicbiseyimde yanimda deyildi 10 gun bi geldi 10 gunde deprwmde gelmisdi annemler kayseride oturuyo bende onlarin yanindayim 6 7 aydir artik birak bu işi diyorum zaman geciyo bu xamanin telafisi yok az fazla vericez diye agzina siciyolar tum askerlerin evi yok barki yok ailesi yok sosyal yasam yok