Ezbuak 26. hafta bitecek işe devam. home office çalışıyorum ama tüm gün telefonum susmaz. bilgisayarda işim. haftada iki günümü de dışardaki işlere ayırıyorum ama yoruluyorum tabi. sabahtan akşama trafikte oluyorum bazen 🤦♀️ aynı zamanda evin işleri vs. bebe bi doğsa onu slinge atıp hayatıma tam gaz dönsem diye bekliyorum :)