Ezbuak Çalışan anneler nasıl gidiyor iş ve hamilelik ben 17 haftalık oldum artık yorulmaya başladım sizler nasılsınız hatta bazen işten çıkmayı düşünüyorum 😕
nerminnn_ Ezbuak 26. haftadayım gayet güzel geçiyor ara ara isteksizlik olsa da ağrım sızım bir sorunum yok böyle giderse 37 ye kadar çalışırım
nurbanu-y Ezbuak 32 ye az kaldı doğum iznine ayrılmakla ayrılmamak arasındayım bazı günler biraz daha direneyim diyorum o süreyi doğumdan sonra kullanabilmek için ama bazen de dayanamayacak gibi oluyorum.
MirsT Öğretmenlik yapıyorum 10. Haftadayız bulantılar halsizlik mahvediyor evde de bekleyen çocukta etkili tabi
incitanesi__ Salı 32+0 oluyorum ve direkt doğum iznine ayrılcam 😂 ama çok şükür ben hiç zorlanmadım çalışırken ağrısız sızısız güzel geçiyo hamileliğim , çalışsam daha çalışırım ama artık evimde doğuma hazırlanmak istiyorum 🥹
Toprak-Elif Haftadayim ilk cocugumda doğru düzgün çalışmadım ben hep rapor vermişti… İkinci çocuğumda 17. Haftaya kadar hep çalıştım gayette iyiydim ama bebeğimizi kaybettik… Şimdi 3. Ye hamileyim iş yerinde çok sorun yaşamıyorum oturarak çalıştığım için ama bulantı zorluyor…
Bebegimmmm12345 29+2 haftalığım. Sabah 8 akşam 6 çalışıyorum. Çok şükür rahat hamilelik geçiriyorum. Ama oturarak çalıştığım için hareketsizlikten ayaklarım şişiyor. 32.haftamda çalışamaz raporu alıp doğum iznine çıkmayı düşünüyorum ☺️
peri5860 22 haftalık olduk. Öğretmenim açıkçası bazen oturuyor bazen ayakta anlatıyorum dersi. Bir ara ayağım şişmişti o kadar bir de her teneffüs tuvalete çıkıyorum idrar yüzünden. Bunların hepsi vız geliyor. Benim en büyük stresim ultrasona sık girmek oldu. Hiçbir Dr da bir şey demedi ne aralıkla geleceğim ne yapacağım şimdi kara kara iki haftadır bunu düşünür oldum😔😔
peri5860 Bestegeren Canım bilmiyorum ki hiçbir de bilgilendirmedi şu an netten araştırmalar ile endişeye kapılmış durumdayım yani
adatuna Ezbuak bu süreçte evden çalıştığım için şükrediyorum. İşe gitseydim büyük ihtimalle istifa ederdim. İlk 15 hafta çok ağır geçti benim :( sürekli yatıyorum o şekilde çalışıyorum hala.
Moruk07 Çalışıyorum ama Allah’tan işim müsade ediyor yinede bulunduğum bölgeden dolayı erken ayrılcam izne 32.girince direkt düşünüyorum