Azeri2023 5+0 haftadan merhaba🙈 Mide bulantılarını ve bel ağrılarını saymazsak her şey iyi gidiyo, sizde durumlar nasıl ?
Shf Azeri2023 menim de 5 heftelikdi. Ancaq 9 olmalıdı. Geri qalıb. Sağ salamat qucağınıza alarsız inşallah
Kirsehirli40 Azeri2023 Bende 4 haftalik hamileyim uygulamaya göre ama bel.ve sırt ağrılarım var normal mii?
Azeri2023 Nurzengin sık idrara çıkma, mide bulantısı, bel ağrısı, iştah artması, akıntı çoğalması, göz kararması gibi belirtilerim vardı, ben çok erken hissetmişsim hamile olduğumu neredeyse 2 haftalıktı
Azeri2023 Shf hee olar, 1-2 hefte geriden geleni eşitmişdim ama bu qederin yox, İnşAllah düzeler dert eleme yemeyine içmeyine fikir ver çox yorma özünü, gelib çatdıracaq normal heftesine
Serpilust Gozdeince ne guzel. İlk ogrendigim de beta 469 du pazartesi tekrar kan vericem meraktan. Doktor Kontrolu de 16 sinda
Azeri2023 Aaa122 adetimden 3 gün önce testde öyrendim, 3 gün bekledim ne olur ne olmaz diye adet olmadığımı görünce hemen gitdim
Ruru41 Merhaba canlar, ben de 5+1… Kasık ağrım devam ediyor. Birde benim tüp bebek ilk denemem pazartesi keseyi gorucez inşallah. Dış gebelik ihtimali var çok korkuyorum açıkçası. Haa birde sağ ve sol kasikta arada segirmeler oluyor. Doktor çok normal ağrı da seğirmesi de dedi. Ama korku geçmiyor. Hayırlısı ile bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah amin 🤲❤️💖❣️💞
Cimcat Ruru41 merhaba benimde 2. Tüp benek denemem hesaplamama göre 5. Haftadayım bugün Kasık ağrısı sonrasında kanama oluyor mu sizde ?