42rukiye24 Ben 13 haftalık gittiğimde erkek dedi doktorum 16. Haftada yine gittim kız dedi şuan 31 haftalığız kız olarak kaldı 🥰😅
Nihanbtr Dnzygv olmaz mı ya canım geçen haftaya kadar detaylıda kız olduğunu öğrendik bebişin ama hala şüpheli değilim diyemem bir anda erkek de doğabilir 🤣😍
20182018 Dnzygv aynı şeyi bende düşünüyorum çünkü oğluma 11+3de kız demişti şimdi de 12de erkek dedi diye yanılır mı emin değilim 16+2yim şu an Emin değilim erkekmi
Papatyagbsn Dnzygv walla bana da kız dediler 16 haftada erkek denildi bende neye guvenecegimi şaşırdım
Kez_ibanb Azra00 Banada bu haftalarda erkek dedi doktorum şuan başka doktora gidiyorum 20 haftaligim şuan kıza benziyor diyo
cicek52 Dnzygv ilk bebeğim de 13 haftalıkken kesin erkek dendi. Sonradan kız çıktı. Daha haftası çok küçük. 16. Haftadan sonra netleşir.
PrensinibekleyenAnnee Stella55 canım kesin erkek dediğinde doktor pipisini sana gösterdi mi bizimde bı karışıklık var