Dnzygv ya gerçekten çevremde neredeyse yanılma hiç yok ama buraya girince o kadar çok yanılma oldu diye okuyorum ki ben de 12 haftalıkken doktor kıza benzetti ama net değil dedi burayı okudukça yanılma olur diye düşündüm daha doğrusu isteğim bir kızım vardı bir oğlum olsundu ama buda kız oldu öncelikle tabiki rabbim hayırlısını versin yani uzun lafın kısası buraya bakıpta yanılma olur diye düşünmeyin özellikle özel bir hastanede baktırıyorsanız ve doktorunuz uzmanlaşmışsa yanılma kolay kolay olmuyor 🥰 uzun oldu kusura bakmayın