Deletedmom_43 İlkinde olmuştum şuan doktorum gerek yok 2.5 sene önce olmuşsun vurulma dedi. Olmadım haliyle.
Senbenimmucizem Ftmnrirmk bende 4 yıl önce yaptırdım ama bir daha yaplır mı bilmiyorum 5 yıl koruyucu diye biliyorum
Fitifitifiti 2prensessannesi ben anlamadim ki hanimefendi nasi bi hemsiresiniz siz? Ben dishekimiyim tanidigim milyon hemsire ve doktor var sizin gibi dusunene rastlamadim. Instagramda gordugunuz komplo teorilerine inanip yaziyosunuz anlasilan. Ayrica zamaninda da hocayim ben diye yazmissiniz bi karar verin ne is yaptiginiza
2prensessannesi Fitifitifiti evet hemsirelik mezunuyum daha sonra kuran kursund egitim alip hoca oldum suan hayatima din ogreticisi olarak devam ediyorum. Siz denk gelmemissiniz demekki. Benim cevremde asi reddeden avukat hemsire ve saglik calisanlari cok
2prensessannesi Fitifitifiti ayrica bu bir tercih meselesi yasalarimiz bile tercih oldugu gorusunde. Isteyen yaptirir isteyen yaptirmaz herkesin kendi gorusu tartisacak birsey yok
Mikoosu Fitifitifiti benim kendi doktorum da bizzat yaptırmamış önermedi de oldukça alanında da iyi yurt dışında dahi yapılmayan bir aşı neden siz bu kadar savunuyorsunuz ki içinde ağır metaller var diş hekimi olmanız her konuda yüz de yüz bilgi sahibi olduğunuz anlamına gelmiyor
Fitifitifiti 2prensessannesi sizin tercihleriniz baskalarini da etkiliyosa tartisilmali bence. Bu konuda her koyun kendi bacagindan asilmiyor malesef. Neyse insallah kimsenin hakkina girmezsiniz.
Fitifitifiti gokcetugumm kendim icin degil dogacak cocugum icin endiseliyim bence siz de endiselenseniz iyi olur. Viral yuk denilen bi sey var. Asili olsaniz da cok fazla etkene maruz kalirsaniz yine de hasta olabilirsiniz
2prensessannesi Fitifitifiti kizim 5 yasinda hic bir asi yaptirmadim bu konuda da kararliyim ve cok saglikli.bir cocugum var cok şükür. Herkes kendi tercihine gore ister yapar ister yapmaz
Fitifitifiti 2prensessannesi insallah saglikli olmaya da devam eder ne diyeyim. Agir bi sucicegi kizamik kabakulak falan atlatmaz. At gozluguyle bakiyosunuz, efsane karar vermissiniz, tebrikler. 👏🏼
2prensessannesi Mikoosu evet benim doktorum da ne tetonozu ne seker yuklemesini hic gerekli gormedi ve yaptirmadi. Prof dr alisan yildiran ozellikle kendini bu asilar konusunda omrunu adamıs bir doktor dinleseler onu keşke
Mikoosu 2prensessannesi ilk gebeliğinde bir doz olmuş ikincide hiç olmamış kendi doktoru da demiş ki çok önemli değil hastalarinizin kararına bırakın zaten artık ameliyat steril ortamda oluyor dedi eskiden yaptırdın mı diye hemen sorardık dedi insanlar tarlada doğum yapılı tasla kordon kesiyormuş dedi suan böyle bir durum söz konusu değil dedi
GupseBeyza Fitifitifiti belkide siz dış güçlerin oyunu içerisinizdesinizdir malum covid sonrası görüyoruz ani kalp krizi pıhtı ve sebepsiz ölüm ya da Hastalıkları siz bence yeniden sorgulayın içeriklerini
Fitifitifiti Hanimlar tetanoz asiniz beni baglamiyor zaten ister yaptirin ister yaptirmayin. Cocukluk asilarina karsi olmaniz herkesi etkileyen bi durum. Keske oyle olmasa ama oyle malesef.
Feyzabeyoglu Fitifitifiti evet keşke herkes kendi fikrini yaşasa ve yaşarkende kendinden başka kimse etkilenmese fakat salgın olan bi rahatsızlığı yasayinca o çocuk başka bi çocuğun da hsta olmasına sebep olunca bizim bu aldigimiz önlemler bosuna oluyor. Baskalarinin hakkina girmek oluyor bence bu.
Mikoosu Fitifitifiti ben her aşıya değil ama tetanozu aşırı saçma buluyorum ha birde covid aşısını ne oldu yok baka yok salgın dediler 1 yılda covid bitti unutuldu bile
Demetmom İlk gebeliğim 20. Haftadayım bana henüz aşı ol diyen olmadı kaçıncı haftada yapılıyor acaba ??
Philal Demetmom benimde ilk gebeliğim 20. Haftadayım sağlık ocağından aradı çağırdılar 20. Haftada yapıldı sanırım bu aralar ilk doz yapılması gerekiyor. 27 28. Haftalar arası ikinci doz yapılacak dediler