Nurr_22_22 Ftmnrirmk gerekli tabi sizden bebeğiniz de bağışıklılık kazanıyor hemde 5 dozda korumaya girmiş oluyorsunuz sonucunda normal ya da sezeryan kesi ve dikim işlemi var mikrop kapma ihtimali her zaman var
Bsr-shn123 Ftmnrirmk kişisel kararınız tabiki kımseye sebep olmak istemem bne ilk gebeliğimde tetanoz aşısindan sonra düşük yaptım Herkese gelişi güzel yapılmamasi gerektıgınj artık düşünüyorum 3. Hamilelıgım suan yaptırmadım inşaatta doğurmuyoruz hastaneler gayet siterıl ve temiz
Kubra_05 Bence olmalısınız doktorlar öneriyor çünkü. Doktorların önerdiği birşeye de neden karşı çıkılır anlamıyorum. 2 dozdan sonra vurmuyorlar zaten tedarik sorunu olduğu için.
2prensessannesi Ftmnrirmk ben aşi karsiti oldugum icin yaptirmadim.ayrica suan ki hastane ameliyat vs ortamlari fazlsiyla steril tetonoz olacak bir durum yok. Parol bile icmemeye dikkat ederken o asilari bakterileri almak vucuda ben uygun gormedkm
Fitifitifiti 2prensessannesi Hangi tibbi bilginizle asi karsiti olabiliyosunuz ve savunabiliyosunuz anlamiyorum gercekten. Seviyosunuz dis guclerin oyunu muhabbetlerini. Sayenizde kizamik yeniden hortladi mesela 🤦🏻♀️
NesliMomm Ftmnrirmk 1 doz yaptırdım şimdilik ikincisini düşünüyorum ama çok ağrım oldu. Doktorlar öneriyor eskiden beri yapılan bir aşı zararının olduğunu düşünmüyorum.
2prensessannesi Fitifitifiti hemsirelik bilgimle mesela. Bu asi reddinin yasal olması icin davalari acip kazananlarda doktor ve savciydi mesela
GupseBeyza Fitifitifiti belkide siz dış güçlerin oyunu içerisinizdesinizdir malum covid sonrası görüyoruz ani kalp krizi pıhtı ve sebepsiz ölüm ya da Hastalıkları siz bence yeniden sorgulayın içeriklerini
Fitifitifiti 2prensessannesi ben anlamadim ki hanimefendi nasi bi hemsiresiniz siz? Ben dishekimiyim tanidigim milyon hemsire ve doktor var sizin gibi dusunene rastlamadim. Instagramda gordugunuz komplo teorilerine inanip yaziyosunuz anlasilan. Ayrica zamaninda da hocayim ben diye yazmissiniz bi karar verin ne is yaptiginiza
Fitifitifiti gokcetugumm kendim icin degil dogacak cocugum icin endiseliyim bence siz de endiselenseniz iyi olur. Viral yuk denilen bi sey var. Asili olsaniz da cok fazla etkene maruz kalirsaniz yine de hasta olabilirsiniz
Moruk07 Benm doktorum mutlaka olalım dedi ilk dozu oldum 2.yi olacağım Allahın izniyle … Önemli ben tavsiye ederim