seyma3823 oykumens canım korkma benimde sat 9 Mart sata göre 8+2 doktora gittiğimde 7+2 olduğunu söyledi geç döllenme dedi senin öyledir belki bekle biraz daha ya da farklı doktora git
oykumens seyma3823 eveT bu doktor da aynı seyi dedi geç döllenme bir hafta daha bekleyelim duruma ona göre bakalım dedi
oykumens Ruru41 Ruru41 canım acile gittim bana hap verdi progestan ona hemen basladm. İlaçtan sonra herhangi bir leke gelmdi henuz şükür 😌
Ruru41 oykumens çok şükür bitanem insan öyle korkuyor ki bebeğe birşey olacak diye. Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
MirsT Multivitamin kullanın düzenli olarak 3 hafta önde ya da 1-2 hafta geride olasıı durum geç döllenme olmuş olabilir lekelenmeler hamileliğin ilk 3 ayında normal oluyor genelde stres yerine olumlu düşün bebek görünmesi zaten müthiş iyi bir haber ☺️
oykumens Myasminn hmm çok şükür benim öyle adet kanamasi gibi olmadı gozunaydin kalp Atışını duymussun hayırlısıyla bana da nasip olur inşallah 🙏
Nurkarya oykumens Canım ben gebeliğimi 4 haftalıkken öğrendim 6. haftamda kanama oldu 4. haftamda keseyi görmüştük ama doktora gititğimde keseyi göremediğini söyledi kanamam devam ediyordu ilaç verdi gittim ertesi gün başka doktora keseyi de kalp atışınıda gördü şu an 7+5 haftalık hala kanamam var ara ara ama doktor düşük riski olmadığını söyledi bazı kadınlar 9 ay bile kanama yaşıyormuş sen dinlen yat ben resmen 10 gündür yatıyorum hiç kalkmıyorum salı günü randevum var bakalım
oykumens Nurkarya evet her doktor başka bişey diyor birinin lafına bakıp karar vermek doğru olmuyor. İnsanın içine doğuyor bir terslik olduğunda eşim iki gündür beni yatıştırıyor bişey yok korkma normal durummus vs diye ama yok ben dedim böyle olmayacak diyerek gittim bugün iyi ki de gitmişim ilaç verdi tedviren. Gerisi Allah’ın takdiri biz elimizden geleni yapıyoruz
Semanur27-K oykumens cnm aynı bnde yaşıyorum suan bebek te bae ama kalp atısı duyamadım daha iğne ve ilaç kullanıyorum cuma günü ne gün verdi eğer bir gelişme olmasza malesef alıcaz söledi suan bnde çok korkuyorum düşük ihtimali var inş gelişir ve bebeğimize kavuşuruz dua et cnm stres yapma üzme kndini bnde senle aynı durumdayım 🙏🙏
oykumens Semanur27-K Semanur27-K bende aynı şuan işte bebeğin şuan 5mmde. Eğer 7 mme çıkmazsa dusuk olarak adlandiriyoruz dedi persembe net belli olacak dedi ne olacağı allaha sığınmak en doğrusu
Semanur27-K oykumens evet cnm bnm de cuma günü neyleşcek inş ikimizde sag saglim kavuşuruz Allah’ın izniyle 🙏
Rwerdst oykumens benzer durumlar yaşadım canım. Benim ek olarak betam 6500 den sonra yükselmesi yavaşladı, kesem büyümedi vs. Kahverengi akıntım da oldu. Şuan 28. Haftadayım😂😂😂 10-13 haftalar arası kanama da yaşadım.
oykumens Rwerdst oh maşallah büyütmüşsun sen bizde görelim o haftaları inşallah. İnsan kendi derdine benzer durumları görünce içi rahatlıyor yoksa kafayı yer insan düşüne düşüne vallahi 🫢
Elifyali oykumens profestani içtiğiniz de yan etki yapabilir bazen bilmeyenler oluyo ağır geldiği için bırakmayı düşünüyor ya da almayı ihmal ediyor aynı hap fitil olarakta kullanılıyor bu bilgiyi vermek istedim. İnşallah güzel haberlerinizi alırız o yanlış yönlendiren doktorlara hiç kulak asmayın