oykumens Canım benim son adetim 12 Şubat ama ben şu an 6+5teyim sıkıntı yapma. Benimde lekelenmelerim var hatta çarşamba perşembe günleri adet kanaması gibi kanamam oldu çok şükür çarşamba günü kalp atışını duydum.
Progestan kullanıyorum, ağır iş yapmıyorum ve bol bol dua ediyorum her şeyin hayırlısı