Mervebbcggf Ebru hocam harika bı doktordur doçent zaten kendisi çok bilgili ve ilgilidir ama aşırı yoğun yani öyle böyle değil , doğum da bana çok güzel eşlik etti şarkı söyleyerek sezaryeni bitirdik ben kendim istedim doğum şeklini oda destek oldu bana sen nasıl istersen diye . Hastaneden de çok memnun kalmıştım hemşiresi , temizlikcisi çok iyiydi. Yemeklerini bilmiyorum hiç yemedim eşim dışarıdan söyledi hep . Allah sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 🌺