ayse_65 sezeryan gerekmedikce kesinlikle önermiyorum dogal dogum allahın vergisi ve kadının tüm vicudunun kaldırabileceği bir eylem kaldıramasa günümzdem bu zamana kadar kac bin kadın dogum yaptı kolay olmasa kaldırabilirlerlmi. Normal dogumda anlık acı cekiyorsun cocuguna kucagını aldınmı tüm acılar bitiyor ama sezeryanda anlık his yok amalyat sonrası acıların baslıyor cocukla dogru durst iligelnmiyorsın tabi kisiden kisiye degisiyor bu eylem ama ben cevremde cok fazla gördüm zorunlu olunursa tabiki sezeryan öneririm ama keyfi olarak sezeryan dusunmeyin ,kolay dogum ayse duman kitabını okuyun diger bircok kitap aldım ben ama en etkilisi bu oldu🌸