[silindi] ben geçen hafta 11+1 de gitmiştim birde 4 gün ileride çıkıyor ilk günden beri yani 11+5 görünüyordu henüz erken dedi Dr Salı günü gelin yaparız 2 günle kaçırdık demişti. Bugün gidemedik birazdan Dr arayacağım sorun olmazsa haftaya gelelim diye çünkü gitmişken cinsiyeti de öğrenmek istiyoruz. 4 gün ileriden gittiği için sormam gerekiyor kaçırmayalım birkaç günle. Kabul etmezse cuma gideceğiz