Kızlar ben en son randevuma 6+6 da gitmiştim kalp atışını duymuştuk 24 ünde. Doktorum 3 hafta sonra demişti bende 8 ine randevu aldım 8+6 oluyoruz Allah’ın izniyle. Ben 3. Haftanın başına aldım sırayı ama sonuna mı almam gerekiyor ? Bir de 11. Haftada 2 li tarama oluyormuş sanırım ben randevumu en geç 13 üne çekebilirim eşimin işinden dolayı,aynı şehirde değiliz doktorla eşimle gitmem gerek. 13 üne çekersem de 9+4 oluyor kontrol süresi 11. Haftaya yine yetmiyor 1 gün ile kaçırmış oluyorum. Siz olsanız 8 inde gider miydiniz? Sizce ne yapmalıyım? En son kalp atışını dinlemeye gittiğimiz için ben aslında 8 inde gitmek istiyorum ne durumda diye, ilk gebelik evham oluyor tabi. Biraz karışık oldu sanırım ama bana bi akıl verseniz ne yapsam ben ertelesem mi 8. İnde gitsem mi?