Nunuuh Merhaba kizlar.Biz 32+4 olduq bu gun kontrolum vardi.Kizcem 2.200kq🙏💖Ben 15 kilo almışım 🥲Sizde durumlar ne?Siz ne kadar aldiniz çocuğunuz ne kadar görünüyor?
selinsmother Nunuuh Ben 55 ile gebe kaldım 67 kiloyum 38+3 🤰🏼 Bebiş 3300 dü ☺️ Ben aşırı bulantı ve kusmalı geçirdim gebeliğimi 30 lara kadar 🤮
Hizligonzales Nunuuh oglumda 16 kilo almistim kendisi de 3150gr dogmustu. Bunda henuz 17+3 um 2kilo aldim
Mediha99 52 ile hamile kaldım 58 oldum şuan 22 haftalık olduk sizce yolun sonunda kaç kilo daha var 😝
mercimekkoftesi1 Hamileliğim boyunca 11 kilo aldım, doğum yapalı 20 gün falan oldu aşağı yukarı, 11 kilo vermişim 🤭
199319 Nunuuh 34+4 9 kilo aldım ben bu 9 kiloyu ilk üç ayda aldım sonrasında bir gram bile almadım çok garip.. kusmam da olmadı hiç. Sadece 1 ay bi bulantı oldu ama yememe engel değildi
Maide-44 Nunuuh ŞUAN 23+1 olduk 10 kg almışım Ptesi veya Salı hastaneye gideceğim bebişimi görmeye ❤️❤️❤️💐💐💐
Serapp1 Nunuuh 35 hafta, bebek 2800 civarı. Ben 18 kilo aldım baya fazla. Anlamadım nasıl olduğunu bakalım hayırlısı. 20 lerde bitse şükredicem 😄