Hizligonzales Merhabalar kayseride olanlar hangi hastaneye gidiyorsunuz nerde oturuyorsunuz tanisalim hatta evleri yakin olanlar varsa arkadaslik kuralim.
Allahkahretmesin1 Hizligonzales ildemde oturuyorum Hüma Hastanesi’ne gidiyorum çok şükür 30 haftalık olduk
Hizligonzales Poncik38 memnunmuydunuz peki ben simdi detayli icin oraya gidecegimde acaba iyi bakiyolarmi duyuyorum devlette 5dk da bakip gonderiyolar bi aciklamada yapmiolar vs gibisinden tereddut ediyorum
Hizligonzales Yazmelegi_ merhabalar uzakmisiz ☺️. Bende talasta oturuyorum system hastanesine gidiyorum
Cicegim38 Yazmelegi_ annemlerdeyim bende annemler ildemde normalde izmirde oturuyorum ildem kaçta oturuyorsun kizz
Bsrdmrblk1 Hizligonzales merhaba bende dün detaylı ultrasona girdim Kızılay Hastanesi Şerif Işına çok memnun kaldım 1000₺ tek gebelik ücreti de 25-30 dk kadar da sürdü system hastanesine gidiyorum normalde de doktorum Şerif beyi tavsiye etti
Poncik38 Hizligonzales kontrole felan giderken memnundm doktorlardan. Detaylı ultrasonda da 10 dk felan baktılar heralde . Açıklama yapmıyorlar. Kagida yazıp doktora goster diyorlar. Dogumumu orda yaptım . Doğum da kj ebeden hiç memnun kalmamistm
Yazmelegi_ Hizligonzales evet uzakmıs suan annemde kalıyorum oda ipeksarayin oralarda oturuyor 🙂 kac haftalık oldunuz
Yazmelegi_ Hizligonzales maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsinn❤️ benim ilk gebelik 26+1 deyiz
Yazmelegi_ Hizligonzales evet gectik şükür. Bu arada detaylı için mutlaka peritanolog tercih edin imkanınız varsa özel doktora yaptırın 🌸
Hizligonzales Dkmca35 talasin neresinde oturuyorsunuz. Erciyeste hangi doktora gidiyosunuz oglumda bende orda dogum yapmıştım
Hizligonzales Yazmelegi_ doktorumda ayni seyi soyledi o yuzden de ya sehir hastanesine fakulteye yada kizilay hastanesine git dedi oğlumda kendi doktorum yapmisti erciyeste Rakip Turan ama asiri pahalanmis fiyatlar o yuzden devlete gidecegim bu sefer🤷
Cicegim38 Allahkahretmesin1 ildemmm kaçta oturuyorsun kuzummm annemlerdeyim bende onlarda kayseride ildemde oturuyor 3 de a larda😂
Yazmelegi_ Hizligonzales fakülte de fatma ozdemir var tavsiye etmem 860 tl ye bakıyordu en son ama şehir hastanesindekini bilmiyorum bende meydan da bir doktora gittim 1250 tl verdik fiyatlar gerçekten çok
Dkmca35 Hizligonzales Talas anayurttayim A royalin orada, Zerrin Avul Hocayla doğum yapacağım inşallah:)
Hizligonzales Yazmelegi_ fakulteye bende gitmem zaten ordan nefret ediyorum sehir hastanesine aldim bakalim randevu ins.iyidir ha baktim hoşuma gitmedi olmadi yine ozele giderim yapacak bisey yok