GkeCanKaran Kardelencavdarli doktor banada gel dedi 2li test için ben yaptırmıcam dedim doktorumda zorlamadı zaten sen nasıl istersen dedi. Hiç bir tarama testlerini de yaptırmıcam.şeker yüklemeside yaptırmıcam sadece açlık tokluk baktırcam o kdr.
Kardelencavdarli Aslinda daha bebek rakime dustugunde anlasiliyor cinsiyeti ama soylemiyor doktorlar kizlar 😊😊
GkeCanKaran Kardelencavdarli inş bnmde geçer yemeği seven birisiyim herkes yerken bn yiyemiyorum kendimi kötü hissediyorum
1234456789 mrvaydn bizde 11+3 üz ama ben daha yaptıramadım tarama testi ni 😢 13+4 olunca randevu bulabldim
tubatayfun Betulsarda alla sukur benim ne bulantim var ne kusmam var cok sukur iyi gidiyor o konuda ama agrim var benimde 😔
1234456789 Oziss hadi ya çok sevindim 🤗 tahmini doğum günü kaç . Bebeğini hisedyrmusun cinsiyetini blyrmusun ve bel ağrısı yaşıyor musun . Hazır aynı gün birini buldum fazla soru oldu 😂😂😂
Oziss 1234456789 tahmini doğum günü 30temmuz 🙂 şuan sadece sol tarafımda küçük bi elma var gibi hissediyorum 🙂 çok ayakta kaldıkça bel agrım oluyor 🙂 senin nasıl durum ? Bu arada cinsiyet ögrenemedim daha
1234456789 Oziss ay bende öğrenemedim ya benim sol kalcam belim çok ağıriyor bana 29 temmuz dediler ama ultrason da bir iki gün geriden geliyor ztn . Son adetim 22 Ekim di benim . Ama heycanla cinsiyeti bekliyorum 🤗
Oziss 1234456789 benim son adet 23ekim 🙂 ulturasyon da sağ tarafına mı baktı doktor sol tarafına mı ?
1234456789 Oziss ya ben ona hiç dikkat etmiyorum hep söylüyor lar ama aklım bebeği gormekte olduğu için hiç aklıma gelmiyor sonradan hatrlamaya clsyrm ya genelde ortada ama bazen sağ tarafıma bastıriyor
tubatayfun 1234456789 bende 11+3 oldum benimde sol tarafimda agri cok ve dunden beri belime ve bacagima vuruyor adet agrisi gibi Cok korkuyorum 😔
ikianne kızlar benimde 11+3 25 ekim regl tarihim başta bi net hatırlayamadım bebiş iki gün önden gidiyor sanırım ben doktorun demesine göre hesapladım 23 ekim dedi ama not almışım 25 ekimde olmuşum adet 😌
1234456789 Oziss sence sağ sol kız erkek için fark eder mi . Ben 11 haftalık Ken gittim asıri derecede hareket ediyor bı sağa bir sola yatıyor ayy yerim yaaa çok tatlılar 😘