GkeCanKaran Kardelencavdarli bnmde bugun tam 11+0 mide bulantılarım ve kusma devam tiksiniyorum ev yemeklerinden sizdede öyle mi ?
tubatayfun Betulsarda alla sukur benim ne bulantim var ne kusmam var cok sukur iyi gidiyor o konuda ama agrim var benimde 😔
Kardelencavdarli Ben 11+1 im mide bulantilarim ve kusmalarim gecti yerine istah artmasi geldi merak etme geciyor 🤗🤗 Cinsiyet ogrenen varmi 😊😊😊
GkeCanKaran Kardelencavdarli inş bnmde geçer yemeği seven birisiyim herkes yerken bn yiyemiyorum kendimi kötü hissediyorum
mrvaydn Arkadaşlar iyi akşamlar bende 11+3üm. İkili tarama için ense kalınlığı ölçtüren var mı 🤔 Bizimki 3,5 mm çıktı sınırın üstündeymiş doktor amniyosentez önerdi şüphelendi, bilgisi olan var mı acaba
1234456789 mrvaydn bizde 11+3 üz ama ben daha yaptıramadım tarama testi ni 😢 13+4 olunca randevu bulabldim
Sedefok mrvaydn 11+1 cok erken degil mi cinsiyet icin? Bende cuma gunu gidicem 11+3 oluyo insallah belli olur. Peki 3 boyutlu ultrasyonla mi gordu dr