Berfinbaran eknsnsr98 evet benimde çok bastırdı eşim bile rahatsız oldu dedi oo Nie öyle yaptı ben hissettim agrını diye Ezgi hoca nereye giderse onun yanına gidecem ya çok alıştım ve çok rahattım yanında bide onun sayesinde bebeğimi hayırlısıyla kucağıma alacam hakkını ödeyemem
eknsnsr98 Berfinbaran ilgisi normaldi yani böyle acele acele senin sezeryan ben yaparım dedi bide kendi kendine ezgi yok artık develete atandı gekecegini zannetmiyorum dedi bu hafta raporlu dedi iki aya anca ezgi yeni iş başı yapar yani biz doğum yaparız anca öyle işine başlar onu bulamayız hangi hastanede olduğunu söylemesi yasakmış zaten
Berfinbaran eknsnsr98 evet bende içerdeysen eşime söylemiş eşimde Cuma’ya kadar izinli demiş gelmez demiş artık haftaya gel tekrar bakalım dedi ben gitmeyi düşünmüyorum doktorum yoksa gidersem de Burcu’ya giderim oda iyiydi
Berfinbaran eknsnsr98 evet ona bi kere gittim yine Ezgi hoca izinliydi çok ama çok ilgilendi doğumum yakınlaştı o yüzden Ezgi hoca olmasa ona gidecem 1 defalık zaten sonra doğuruyorum 😀
Mihrimah44 Kızlar Genesiste Pınar hanıma gideceğim, genel olarak iyi diyor herkes , çok endişeli ve korkuyorum,
ArUmutnrn 36.Haftadayım gebeliğimi öğrendiğimden beri Beşire hocaya gidiyorum, çok memnunum. Aklımda bir soru işareti bırakmıyor, her şeyi uzun uzun açıklıyor
Berfinbaran eknsnsr98 yok şuan belli değil ama normal doğum pozisyonunda bebek normal istiyorum bakalım çatı muanesinde iyi sonuç alırsam