eknsnsr98 evet benimde çok bastırdı eşim bile rahatsız oldu dedi oo Nie öyle yaptı ben hissettim agrını diye Ezgi hoca nereye giderse onun yanına gidecem ya çok alıştım ve çok rahattım yanında bide onun sayesinde bebeğimi hayırlısıyla kucağıma alacam hakkını ödeyemem