Sibelnecdet Benim 30 haftadalarda başladı şuan 35 haftamdayim ishal devam ediyo doktoruma söyledim herangi bı sıkıntım yok Allah’a şükür korkmayın hormonlardan oluyo vücut doğuma hazirliyo kendini kusma kanama yoksa endişe etme..
Lugnos01 Papatyaamm90 evet bende biraz şaşırdım ama bir durum olunca falan iletişimdeyiz sertleşme çok rahatsız ederse randevuyu beklemeden giderim